onsdag 19 november 2014

Garrus Vakarian fanart

Jag har varit rätt kreativ på sistone men då jag saknar vettiga möjligheter att fotografera mina verk rättvist så blir det inte så mycket uppdaterat här. Men här får ni min senaste fanart:



Garrus Vakarian från Mass Effect-spelserien. För oinvigda ser han kanske rätt läskig ut, men tro mig när jag säger att han är bland de bästa karaktärer som finns, och inte ett dugg läskig (om han inte är förbi av sorg och ilska såklart, men vem är INTE läskig då?). Dessutom överlevde han en missilraket i nyllet, hur coolt är inte det?
Ehm, samt att han har den säkerligen sexigaste rösten någonsin...

Torrpastell på nåt papper jag hittade på golvet i studion, och fan va roligt det var! Jag måste definitivt införskaffa torrpastell pennor så man kan leka mer med detaljer, det här blev rätt knepigt mot slutet och jag endast hade finlir kvar (jag skulle tekniskt sett kunna finlira mer men någon måtta får det ju vara!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar